onsdag 1. august 2012

Artig økt

Eg nevnte noko om artig økt, sø eksempel på noko eg syns æ artig og fort gjort æ "bakkeløpinga" mi.
Rett uttafe huset mitt he eg ein bakke, som æ ca eit minutt lang uppivi i jevn løpefart!
Eg he ein aktiv gut, som treng lite søvn, sø nokon dagar må eg vænte te ganske langt utpå kvellen fyri eg kan putte på meg joggesko! Når poden æ væl i seng (ca hall 10...) Mæ babycall på trammen, og soverommsglaset gøtt uppe, kan eg ta ei super kjapp træningsøkt, rett uttafe huset. Eg bur lagleg te, og he fine hus eg kan springe rundt!
Eg spring for eksempel, rundt og rundt barnehagen, som uppvarming - ti-tøll(12) rundar æ ca 7 minuttar uppvarming! Og sø æ det upp og ned bakken... Måndagen, hadde eg ti rundar upp og ned - planen va å springe fortare og fortare, på kvør tur upp, ingen pause på toppen, springe jevnt ned att... Fyste drag va på 55,5 sek, og eg innsåg at det kom te bli tøft å kåma langt viar på tida... Mæn eg hadde ein strålande dag, lett i beina - og bomma veldig på sjette drag - då eg va uppe att på 55,1 ette å ha hatt tidene : 55,5 - 54,7 - 54,1 - 53,5 - 52,4 - 55,1... 52,3 - 51,0 - 49,1 - 47,2!! :-)
Jevnt - rett og slett - og te slutt pers på bakken! :-)
Og sø ti nye rundar rundt barnehagen. Då he eg ei økt på ca 35-40min! Effektivt, og artig! :-)

Neida - ikkje alle skoa æ mine... :-) Mæn joggesko æ artig! :-)

2 kommentarer:

Silja sa...

Knallbra!! Og helt enig: det der virka som ei morsom økt! Effektiv, hard og bra! :-)

Cathrine Mediaas sa...

Wow! Flott økt! Jeg liker måten du kombinerer barnepass og trening på.