onsdag 8. august 2012

"Sweet Dreams"

"Sweet dreams, are made of this"...
Eg he hatt ein fantastisk trenings-sommar! (Te meg å vera!!)
Eg he vøre frisk, følt meg sterk, og på flyt! :-)
Derfor hadde eg trudd på pers på årets Norseman...
Mæn fe å klare det, må ein ha dagen...
"Dagen" hadde eg ikkje - kjænte det i heile kroppen, at noko va ute av kurs, mæn ette sø mange trenings-timar, æ hovude sø i modus - at det aller va noko alternativ, å ikkje stille te start!
(Hadde det vøre ein vanleg dag, hadde eg lege på sofaen, drikke cola, ete saltstengar og sett på OL, og håpa at alt hadde blitt bære om eit par dagar...)
Norseman-dagen blei ein gedigen upptur, "på tross" av veldig mykje - sø dæn historien kjæm (som roman...;-) ) te hægi!
No legg eg bare ut træningsdagboka mi, frå juni og fram te august (fe dei som æ spesielt interessert):

IM-Texas fullførte eg, 19.mai, tok ei vike treningsfri ette det! (Hadde sø og sei daglege turar mæ bikkja - fordi beina hadde sø lyst te det! :-) )
28.mai - jogga 8km i variert terreng
29.mai - 3 x fjelltopp (ca 6 min upp - tilsvarande ned att... Litt tung i pusten)
31.mai - superkjapp økt i "bakken" min seint på kvelden. 6 drag + oppvarming og eit par rolege rundar te slutt
2. juni - Roleg joggetur - ca 10 km - variert terreng
3. juni - Jogga 10 km i variert terreng. + 1 time styrketrening
Utsikten frå ein lånt utedo på ein "topptur"

4. juni - veldig roleg joggetur ca 6km (støl!)
6. juni - 6 drag i bakken min + 1 time styrketrening
8. juni - 17km løpetur (5.10min pr km i snitt)
9. juni - 10km "motbakkeløping" (5.15min på km i snitt)
10. juni - 1 time styrketrening
12. juni - topptur, mæ Sakarias i meis (to timar upp) + 8km løpetur
14. juni - 1 time styrketrening + 8 drag i bakken (mæ knebøy  før kvørt drag)
16. juni - 21km løp (1t45min!! :-) )
18. juni - 3 bakkedrag på sykkel (ca 10min pr drag) + intervall på mølle (5drag a 800m) + ein time jogg mæ bakkedrag...
20. juni - kun roleg rulleøkt (40min..)
21. juni - 1 time styrketrening
22. juni - 30min drag på sykkel, sø rett på 1time 30min løp - mæ bakkedrag!
23. juni - 50km sykkel (i sprutregn)
24. juni - 6km løp - 20km sykkel + 1time styrke
25. juni - 68km sykkel (sprutregn) direkte overgang te løp 8km
26. juni - 70km sykkel (inkl bakkedrag) direkte overgang te løp + 1time intervall styrke...
27. juni - 80km sykkel + 6km løp
28. juni - eit sykkeldrag på 20 min, overgang te løp (roleg løpeøkt!!) + 1 time styrketrening
30. juni Solvika triathlon: Svøm 300m - terrengsykkel 27km - løp (avsluttning upp slalombakken, og ned att i Siljan!)
Næringsvett, før Solvika triathlon

1. juli - SVØMMING!!! :-) :-) :-) :-) (eg skø ikkje ividrive, me snakkar ca 30 min i basseng!)
2. juli - roleg rulle"økt" (ca 45min)
3. juli - Korte drag på rulla (2-4min drag, 50min økt)
4. juli - Intervall på mølle 8x2-4min drag (1min aktiv pause)
5. juli - Roleg jogg 5km + 1time styrketrening
6. juli - roleg rulleøkt (ca ein time)
8. juli - 70.3 IM Haugesund !! :-) (TUNGE bein, "umaugleg" å springe... :-) )

FANTASTISKE Ironmanen i Haugesund!!!

11. juli - 50km sykkel (Upp frå Atrå og ivi Imingfjell) + ca 10km løp
Vær, vind, tåke - i kjænt stil på toppen av Imingen! :-)

12. juli - 110km sykkel - ivi Valdresflya
14. juli - Trollveggen triathlon
15. juli - 9km "Motbakkebakkeløp" i Geiranger
17. juli - Løp frå "25km" ("bonn" av Rjukan) og te Gaustatoppen, under 2timar og 30min

Vakker topp - i hyggleg selskap!
19. juli - roleg joggetur ca ein time
20. juli - roleg joggetur ca ein time
21. juli - løpetur m ulike drag. (Veldig lett og glad!)
25. juli - løpetur m ulike bakkedrag - veldig lette bein! 1time og 30min
26. juli - korte bakkedrag på sykkel (20min økt) + roleg joggetur ca ein time
28. juli - kjapp bakkeøkt i "bakken" 10x bakken
30. juli - 30 min joggetur, m naturlege bakkedrag
1. august - 30 min roleg joggetur
2. august - 30 min sykkeltur, m 4 drag på 1-2min - veldig lett joggetur rett etterpå...
4. august - testa våtdrakta i Eidfjord! :-)

Svømming i Eidfjord æ jamt litt ekstra spænnans!
No he eg ikkje tekje mæ turar mæ bikkjur, ungar, ekstra aktivitet mæ geit/fjos/skogsarbeid(!!! :-) ) sykling te og frå garden (eg he kanskje glømt tri turar te og frå jobb - på sykkel...) Eg æ ikkje sø veldig nøyen mæ træningsdagbokji - mæn eg noterar ned nokon ord - dei dagane som skil seg ekstra ut, og som då gjer at eg ikkje he "energi" hell tør å bruke energi på å trene, for å unngå å bli sjuk!
Kanskje eg kan sei eg he sykla litt lite i sommar (sykla langt meir i vår - fyri Texas), sø eg ser høtt eg kan justere te neste år! :-)
Fe eg gledar meg te Norseman neste år!!! :-)

4 kommentarer:

Silja sa...

Jeg sier det bare en gang til jeg: DU ER RÅ! Og et supert forbilde!!! :-) Og du har helt rett; man må ha dagen for å sette PB og spesielt på Norseman! Uten dagen er det bortimot håpløst.... så det faktum at du dro deg opp så du fikk komme til toppen i år står det stor respekt av! Herregud som du må ha mobilisert gjennom hele løypa! Kudos ;-)

Dag Kilen sa...

Så hyggelig å hilse ordentlig på deg under trøyeutdelingen og ikke bare se ryggen din forsvinne lengre og lengre bort under løpingen under Trollveggen Triathlon :-) Enig med Silja, du er rå!

Cathrine Mediaas sa...

For en flott treningssommer! Du er enestående Marie, som du står på! Og klarer å prestere på Norseman selv om du ikke var i form. Det er bare å ta av seg hatten for deg Marie! Gleder meg til racereport.

Torodd sa...

Treningsdagboka vitna òg om at sommaren kan brukest til unike turar og opplevingar, som berre kjem oss til del som har kondis og litt fantasti til slikt! Både tevlingane og treningsturane dine er til å miste pusten av for folk flest!