tirsdag 25. januar 2011

Tung start...

Ok, noko drømmestart på det nye året, det fekk eg ikkje. mæ forkjølelse, farangen(omgangssjuke) og ein ny omgang feber og forkjølelse - å det ændå uten å trene i det heile!Det kan ha noko mæ at Sakarias gjæng rundt å bli smitta i barnehagen mæ noko nytt kvør vike?

No he eg gjænge te fotsoneterapi ganske jevnleg sia jol. Om det hjelper, hell bare æ gøtt veit eg ikkje, mæn halsen bjøndar å bli bære enn på svært længe. Eg he ikkje astma følelse i bringa læng (eg he ikje astma, eg fær bare eit slimbelegg som gjer det tungt å puste. Legen kan ikkje gjera noko ana enn å gje meg astma medisin og håpe det gjæng ivi. Sjov syns eg astmamedisin uten å ha astma æ noko tull...) Åssø slepper slimet i halsen. Masse gørr - som no ser ut te å sleppe taket. Eg vel å tru at soneterapien hjelper... Eg he ikkje teke hostesaft, bisolvon, fisherman friends, halsdrops, astmamedisin, efedrin hell noko som lignar sia eg va hos terapauten fyste gong. Å det æ kanskje to år sia sænst eg kunne det - å alikavæl få søva om nåtti. Sø der æ framstig!!

Å ijår fekk eg sø veldig lyst ut å trene. Der va nypreparerte løypur i Øyfjell, der va to minus i lufti og fantastisk - unikt skøyteføre! Det va drømmeforhold!
http://oyfjell.no/sider/tekst.asp?side=67 (Øyfjell si heimeside, mæ link te løypelaget sine siur, om traseear - og bilde te bli frista te ta ein tur! Fantastiske traseear og natur!)




Eg eg fekk me litt av ei økt. Der æ kanskje ingenting som teseie at ein bør starte rett på eit langt intervalldrag på 45 min, mæ snitt i høg sone tri, og jevne drag upp i sone 5, mæn eg klara ikkje la ver! :-)


Ok, eg måtte ta ljosløypa i Øyfjell, fe eg kom meg ikkje ut fyri kløkka va nesten hall ni. Økta måtte bli litt intens, slika t eg kom meg heim i rimleg tid (te dusje og eta og siste ivigang te morgodagens arbeidsdag og legge meg). Eg ha ikkje lada upp høvulykti, slik at planen om å bare ta litt teknikktrening på flatane (som det nødvendigvis ikkje æ sø mange av i Øyfjell) utgjekk. Høvulyti slekte ette 7 min (uppvarming) og eg måtte finne ljosløypa i full fart. Dæn æ bare upp og ned, upp og ned. Bestemte meg fe å ta 5 rundar.


Føret va sø fantastisk gøtt, skia jobba, eg hadde kraft i beina og sprang på. Rundetidene blei fantastisk jevne. 8.36 - 8.45 - 8.45 - 8.42 og 8.45. Og pulsen va jevn. :-) Snittpuls og makspuls på rundane va: 173 og 183, 179 og 191, 180 og 192, 181 og 191, 175 og 187.

(min kvilepuls æ ca 46 og makspuls æ 200) Det æ nøk dæn artigaste økta eg he hatt sia axtri i haust! Det æ sø fantastisk artig når kroppen reagerar mæ puls når der skø vera puls!

Og eg gliste breiare og breiare - heilt te det ette 46 min va bom stopp!

Haha - det æ værkleg ein ny øvelse å gå på ski og bruke heile kroppen på ein "ny" måte. (Mæ sø høg puls heile tii). Ette sø lang burte periode - mæ fråvær av all form fe intervall (nesten, bare sø korte øktiar at eg ikkje he ført dei upp i bokji..) - va det ikkje længe energilagra mine heldt! Sø når der va tomt, og eg måtte krabbe upp siste bakken og mæ skjelvne bein stoltre meg ne te bilen - va eg jau glad eg gjekk rundar og ikkje hadde tulla meg langt inn i mørkaste Øyfjellskogane! Det æ længe sia eg he blitt sø vanvittig tom!

No, idag når eg he ete meg upp - sø gledar eg meg VILT te neste skiøkt! Mæn skø ta ein roleg sone 1 joggetur i dag - bare fe å vise kroppen at eg skø vera litt fornuftig og snill mæ dæn framivi!!!:-)

Ændleg he treningsåret starta! Å eg trur det bli eit bra treningsår! :-)

2 kommentarer:

Silja sa...

Gratulerer; du er i gang :-)

Sjukdom er ikkje moro; det er mange som har hatt en slitsom start på det nye året med runde etter runde med omgansyke og/eller forkjølelse/influensa....påfallendemange av dem jeg kjenner som har hatt det slik har barn ;-) Mail fra barnehagen i dag rapporterte om 8 influensa-syke barn så, vi er vist enda ikke ferdig med vinterens "basselusker"!

Jeg håper derimot at DU og dere er ferdig nå for det høres ut som dere har hatt mer enn nok!!!

Ski er gøy, man bruker hele kroppen og man får spart kroppen (rygg, hofter og knær) for de verste belastningene (slgene) som man påfører den når men løper. Jeg er ingen supergod skiløper men jeg digger likevel å gå på ski:-)

Marie Veslestaul sa...

Eg he lese bloggen din Silja, sett bilde og bare blitt meir og meir sjuk - ette å kåma meg ut på SKI!!! Det æ sø inspirerande å lesa!!
Der æ nok ingen form fe trening som æ artigar og som gjev følelse av sø stor frihet!!!