lørdag 7. mai 2011

Æ`ru klar?

IM 70.3 Mallorca, her kjæm eg!!! :-)





Det bli skrive ein heil del om det å vera klar...


Høtt æ klar? Når æ du klar? Høtt æ du klar fe? Høtt æ du klar i forhold te...? Osv osv...



Eg he nevnt det tilegare, mæn ifjor sø va eg ikkje klar, fe hverken IM Zurich hell Challenge Barchelona... Hell på ein måte va eg klar - eg visste eg kom meg igjænom - eg ville kåma te mål! Mæn eg va liksom ikkje heilt te stades i det eg skulle te mæ. Eg ha ikkje studert kart og løypebeskrivelse noko særleg nøye - sø eg klarte å svømme feil (begge stadane) og eg klarte sykle feil(!!!) i Barchelona. Eg tølte ikkje maten som blei servert - eg ha ikkje fygd æ på høtt me skulle få... Det æ ting eg IKKJE æ fenøgd mæ - av meg sjov. Då æ eg ikkje klar! Det æ ikkje maugleg å seta nye persar når ein æ sø dårleg forebudd...



Der æ mange faktorar som æ mæ på å avgjera om du æ "testades" i det du skø te mæ... Privatliv, anten familiært hell personlege problemer, - jobb - mat og helse - allergiar, der æ mange ting som stel energi og uppmerksomhet!



I år he jobben stele MYKJE energi og uppmerksomhet, samtidig som ikkje alt æ heilt på flyt slik generelt... Der æ mange små (og større) ting som stel energi! Når Mallorca no stænd fe tur, sø veit eg at det skø veldig mykje te å få ein maksimal dag - mæn ut ifrå forutsetningane i år - sø GLEDAR eg meg noko heilt vanvittig - te å få løv te å gjera det eg likar aller best! "Trene" samen mæ andre - som æ like ivrige som meg - påfyll av inspirasjon!!! :-)



Karti frå Mallorca æ studert! Eg he funne sykkel-løypur som lignar i høgdemeter og lengde og sykla dessa fleire gongur! Mæn om det he blitt nok trening? Eg veit at det jamt gjæng an å trene meir... Fleire treningstimar enn i fjor, og langt fleir km både mæ joggesko og på sykkelen. Mæn veldig mykje minder ski - som gjer at eg stiller veldig mykje svakare på svømming enn ellers! (Trur eg...) Maten som bli servert he eg au testa meir ut, enn eg he gjort før. Bare fe å teste om det gjæng an å trene seg te tevenning... Bli nok te at eg tek mæ eigen drikke i alle fall! (Æ sø gruleg lei av å springe frå do te do...)

Sø, æ eg klar? Jepp, det trur eg då sø absolutt!! Nokon VM-bilett ligg ikkje å ventar i mål, eg kjæm hell ikkje te skreme nokon av dei andre jæntun nevneverdig - kankje bare litt i bakkesyklingi! Mæn det tek eg mæ knusande ro... (Bare vænt - neste år...!:-) )



Viktigast fe meg i år - æ å sjekke ut, at det som funkar på trening, au kan funke i konkurranse! Fritt fe nye ekspiriment i konkurransen, forhåpentlegvis sykling uten krampur, svømme -sykle og springe rett veg og finne tebake te godfølelsen! :-)
Imorgo dreg me, Imke, Sakarias og eg avgarde... Det ligg på alle måtar te rette fe - ein fantastisk fin tur!! :-)



3 kommentarer:

Imiike sa...

Ja det ligg godt te rette for tur, og me er i alle fall klare for å reise!
Eg gleder meg au, uansett høss konkurransen blir! Det blir spennande og moro :)

Marie Veslestaul sa...

Turen fortjener me!!! Sø reiseklare æ me!! :-)

Kristin Hestmann sa...

God tur! Håpar de får ein topp dag og gjennomfører med stil båe to! :)