onsdag 18. mai 2011

DNS, Mallorca 70.3

Å IKKJE starte he væl lisom aller vøre heilt eit alternativ fe min del. Mæn IM Mallorca 70.3 blei ikkje aktuell å start på! Det æ nok fyste vænda eg syns det æ "greit" å ikkje starte. Feber og svært vond hals gjor at det ikkje kunne ver eit alternativ. Bare å gange upp dæn eine etasjen på hotellet gjor at eg fekk blodsmak i munnen og blei svimmel. Hadde bare lyst te søva og søva... Trudde heilt fram te frædags kvell at eg si starte... At alt kom te ordne seg dænna vænda au - bare sænste nåtti sø, bli "frisk og klar". Hverken paracet, ibux, hostesaft og halsdrøps frå Sveits kunne kurere meg dænna vænda... Å nått te laurdag va kanskje værst... ÆSJ!!!
No he eg vøre frisk (sø og sei) sia jol - sø det va nok på tide mæ ein liten omgang influensa. Mæn dæn kom gruleg ulagleg. Formen fyri he jau vøre sø bra...



Sjavsagt kunne eg sikkert gjort noko ales i "uppkøyringi" te Mallorca. Unngjænge ei vike på leirskule, ikkje tatt 5 øktir på 45 min - alle på terskel i løpet av 6 dagar (annakvør dag mæ løp og sykkel) - ved siadn av jobb og lite søvn? Slik heilt Rett ette leirskulen (fe å ta att litt "tapt" trening...- Gjæng det?) Kroppen protesterte ganke tydleg dei to sænste dagane! Mæ løpsk puls og skjelvene bein og kvalme... :-)

Å ikkje starte gjer at eg he stor tru på at eg klarar å bli ordentleg frisk - FORT. Å at eg i staden kan gjer resten av konkurransane ordentleg, både Bergen Triathlon, IM Regensburg og Trollveggen Triathlon!!!:-) (+ litt sykkel konkurranse, om det skulle passe...) He sø lyst at kroppen skø fungere og kanskje kunna prestere ut i frå trening i år. Ikkje bare kjøre på i ein kvør konkurranse uansett form som gjer at resultata (sannsynlegvis) bli halvvegs.

Om maugleg æ eg kanskje ændå meir tent fe Bergen Triathlon... :-) Då kjæm eg te ver frisk, og eg skø kjøre fort!!! :-)

5 kommentarer:

Silja sa...

Det var kjipt Marie! Vi så etter deg på resultatlista men ante ugler i mosen da navnet ditt ikke dukket opp der....

Jeg registrerer at det er mange som har ligget nede med forkjølelse ol. disse dagene. Så, kanskje det rett og slett ikke var så lett å ungå å bli syk på denne tiden?? Kjipt var det uansett at du ikke fikk startet men, det kommer jo nye muligheter og de neste postene på programmet er jo også noe å se frem til og glede seg til :-) God bedring!!

Marie Veslestaul sa...

Det va utruleg kjedleg... Mæn eg trur ikkje eg ha kåme meg te mål - dænna vænda - om eg ha starta...

Bare sø kjedleg å reise heilt te fantastiske Mallorca - fe å ver sjuk... Uansett, det gjæng greit no - å eg kjæm sterkt tilbake!!:-)

Alfred Johnsen sa...

Kjipt. Har sett etter deg på resultatlista.
- Men du valgte å gjøre det eneste fornuftige - det kommer bedre dager. (Startet selv på en IM halvsjuk - er min eneste DNF, med påfølgende lungebetennelse...)

Marie Veslestaul sa...

Der MÅ kåma bære dagar i år!! :-)
Bare 4vikur te neste ironman distanse og deretter 6vikur te ændå ein IM - eg må bare prøve å gjera det eg kan fe å halde meg frisk - framivi!! (Ikkje "tid" te DNF pga forkjølelse/influensa og påfølgande lungebetennelse...)

Torodd sa...

Eg kan skrive under på det andre har skrive her; eg såg også etter deg i FB-rapportane frå Mallorca - og skjønte etter kvart at noko var gale. But shit happends - dette vinn du på i lengda. Ikkje er det lenge til neste store oppgåve hell'. Eg skjønar altså ikkje koss du greier å motivere deg for flere IM i same sesongen. Der er du unik!