fredag 19. oktober 2012

Å no,(litt) vinter!

Det gjæng fort, frå varme sommardagar på Malta, te 20 cm sno og minusgrader i Øyfjell! :-)
Kan hænde eg syns det va litt tileg mæ skiføre allerede 14.oktober!
Vinterstemning!!

(17. oktober va det vanleg grå haust att!)

Tysdagen va eg ute, seint på kveld og sprang bakken min i slaps... 15 turar upp (og ned bakken). Mæ ei slags styrkeøkt ette 8.runden!
Styrkeøkti gjekk ut på å ligge på ryggen reise seg (uten hjelp av hender) eit lite sprett hopp, sø ned te ein armheving, og sø upp att mæ eit lite spretthopp... Sø tebake på ryggen, upp te spretthopp, ned te armheving og upp te spretthopp... Mæ ei 12kg tung kettelbell kule... (Som eg anten tek armheving på, hell set frå meg på veg ned når eg tek armheving...) 50 repetisjonar... som eg nesten måtte bruke 10 minutt på... :-) då føltes bakken min veldig snill etterpå!! :-)

Fin haust! (Mæ litt vet!)

Onsdagen hadde eg planlagt at eg si springe heim frå jobb... (Hadde hatt det på planen længe). Sø sjav om dagen min blei litt læng enn eg hadde trudd, sø va eg sø innstilt på å springe heim! Måtte hell bare springe litt fortar enn fyst planlagt! Fekk fint haustvær, upphaldsvær og bare vegar! Gladøkt!!

Nesten gladøkt ne te jobb att au... Bare ikkje sø veldig rask... :-)

Dagen ette, torsdagen måtte eg sjavsagt springe ned att på jobb... (Fe bilen sto jau att, frå dagen fyri). Mæn mæ ei styrkeøkt i beina (frå onsdagskvellen), lædde eg av meg sjov... Ned te jobb tok ti sekunder længre ti, enn upp! (Høydalsmo - Øyfjell æ ikkje sø stor høgdeulikhet, mæn dei som he vøre på vegen, veit det æ tyngre frå Høydalsmo). Eg he mæ andre ord litt å forbetre... :-)

Mæn idag æ det tid fe litt hyggleg restitusjon!! Turar mæ bikkja, og ein halv time på trimsykkelen! :-)

Frå garden, å "uppivi" æ det fremdeles sno att i vegen! :-)


5 kommentarer:

Unknown sa...

Så flink du er til å trene! Og så så disiplinert du virker :)

Marie Veslestaul sa...

Hei Guro!
Eg æ nok ganske flink te vera i aktivitet, som ikkje æ altfor slitsom... :-) Mæn då kan eg au, halde ut længe! :-)

Imiike sa...

Å jøss den kombinerte bakkeintervall-styrketreninga høyrdest jammen tøft ut!
Og inspirerande samtidig, sånne opplegg likar eg:)

Det er smart å sette av bilen sin som ein liten ekstramotivasjon om morgonen for å springe, for då har ein ikkje noko valg ;)

Er det ikkje stor høgdeforskjell der? Virkar som ein laaaang seeeig bakke frå Høydalsmo te Øyfjell.

Du er så sprek altså :)

Marie Veslestaul sa...

Eg likar veldig Gøtt dæn bakke/styrke økte mi!!!
Litt vondt, mæn fort gjort... Syns det æ kjæmpe stas!! Musikk på øyraet, problema forsvinn ettersom eg kjæm længre og længre ut i styrkeøkta!
Åssø va det veldig lurt å parkere bil om ettermiddag,
Fe det gjev "ingen" valg neste morgon... :-)

Cathrine Mediaas sa...

Flott økt Marie! Tror jeg må prøve noe lignende. Trivelig at snøen er kommet :)