tirsdag 30. oktober 2012

Vinterløp? :-)

Neste års "store" planer bjøndar å kåma på plass!! :-)
mæn eg træng eit løp i januar/- februar... Og eg he alt fænje tips!! :-)
Mørketidsløpet , fe eit fantastiske tips!! Tusen takk!!
Nokon som he vøre mæ, og kan dele litt erfaring?
Mitt alternativ bli nok barnevogn og ikkje akkurat ny halvmaraton-pers... :-)
Trur det kunne blitt ei uppliving, fe både liten og stor!!

(Kanskje litt rart å putte ein 4åring og ein 5åring i ei barnevøgn, og legge i veg... Uppi vøgni kan eg stadig høyre "Fortar, mamma, spring fortar..." Det æ ganske tungt det... Mæ ekstra +30 å dytte på i bakkane i øvre Telemark... Mæn det æ ein artig måte, fe alle kån tri å kåma ut på... Åssø kan me reise litt læng, å sjå litt andre ting, enn det me hadde gjort, om gutta skulle gjenge/sykla heile vegen sjave!)

Ut på trilletur, mæn teltturen - dæn tek me i hagen!! :-)


Nokon fleire som he tips/alternativer te spænnans løp?




1 kommentar:

Torodd sa...

Nei, eg har nok ikkje prøvd Mørketidsløpet. Men ein gjeng av oss frå Valdres var og sprang Midnight Sun Marathon for 2-3 år sidan. Det var tåke i Tromsø heile helga, regn og berre 7 grader. Då fekk vi høre at Det hadde vore mykje finare vêr og berre ein grad kjølegare på Mørketidsløpet eit halv år før! Vi snakka om å ta turen, men det har ikkje vorte noko med oss enno. Annie har dotter si i byen, og Paul, som var med oss, har feriestad på og kjering frå Andøya, så dei er nok ikkje heilt framande for å ta turen i januar ein gong òg.