onsdag 3. oktober 2012

Singing in the rain


Hell, eg lika aller best "running in the rain" - mæn eg sang au, fe full hals - eit lite stykke, når eg va længst burte frå følk!! :-)
Det æ haust, og eg kjænner eg likar det...

Det gjekk ikkje fort, mæn det va slik veldig glad økt!!! Pulsen va litt ute av kontroll, sø eg tok like gøtt veldig i, i alle motbakkar og prøva å få pulsen ned når det va flatt og nevi... :-) Det fær vera greit, at farten ikkje æ dæn beste, når det syg sø veldig på kvørt steg, på grusvegen??
Pulskløkka påstod eg hadde makspuls på 195... Eg æ ikkje enig, eg syns 182 virkar meir rett, mæn altsø, eg tok i...:-)
Og sø va det slik fantastisk haustvær! Vind, ordentleg regn og MASSE fargar!
Ein træng sikkert ikkje springe, fe å syns at hausten æ fin, mæn eg blei bare litt ekstra glad, akkurat idag!!! (Kan hænde eg syns det va ekstra stas, bare fordi eg veit eg imorgo reiser te sol og varme, nokon dagar...:-) Mæn det finn eg nok ut, når eg kjæm heim og testar på nytt, i regnvær!! :-)

Idag, va eg glad i regn!! :-)

Eg syns storknebb-blada æ flotte og fargerike om dagen...

2 kommentarer:

Imiike sa...

Åh det er nydeleg å springe om hausten, med alle dei flotte fargane rundt seg, då gjer det jo ingenting om det regnar, det høyrer jo med hausten.

Hehe, eg trur nok at folk hadde blitt glad av å sjå og høyre deg springe i regnet mens du sang ;)

Marie Veslestaul sa...

Det he vøre ein fantastisk flott haust, viss ein ser fargar!! Sø glad eg kom på høss Gøtt eg lika dæn klare lufta, hausten æ fin!! :-)