fredag 3. september 2010

AXTRI!!

Slik heilt i siste liten bestemte eg meg fe å vera mæ på AXTRI!
Aurland extreme triathlon! Sjekk ut linken.. " http://www.axtri.no/Home.html "
Åssø sjekk ut løypeprofilane! :-)
Detta bli stas... Sjavsagt vi dei prøve å få detta te bli dæn hardaste "halve ironman" distansen som finnes. Å eg tippar dei æ på god veg!
Det æ løva fint vær, lite vind og ganske varmt mæ tanke på at me allerede æ i norsk september! Mæ slike vær og føreforhold, trossar eg ein litt "sår" hals og tenker eg skø legge ut på ein roleg lang fin tur!
Åssø bare ca 25 te start. Tippar det æ ganske god plass i fjorden dæn morgonen me legg på svøm! :-)
Sø fint detta skø bli!

2 kommentarer:

Imiike sa...

Kult! Det blir kjempespennande, Marie!
Den løypa må jo vera midt i blinken for deg. Og Aurland og Aurlandsfjellet er jo såååå fint!
Lykke te!!! :o)

Marie Veslestaul sa...

Aurlandsfjell æ eit stykke fantastisk norsk natur!! :-) Syklingi frå Aurland te Læradal va naturskjønn deLux!!