onsdag 29. september 2010

Straks klar :-)


No nærmar det seg
Eg he fått start nr : 75
Starttid: 07.34

Stakkars sykkelen.. Stua i hop på dænna måten, føles litt brutalt å ta frå inane "gullet" på dænna måten.
Mæn i ein liten sykkelkuffert æ der plass te sykkel og alt som høyrer te dæn dæn, våtdrakt, sykkel og-joggesko, samt tøyet og mesteparten av "maten" te konkurranse dagen. Det heile veg 19, 2kg! :-)
Kufferten æ nøye vege slik at Ryanair ikkje skø bli skuffa og ta meir bagasjepæning enn dei allerede ha sikra seg.
(Kan nevne at sykkelen æ dyrare og frakte te Barcelona, enn meg...!)

Litt skuffa ivi høss seint det he gjænge framivi mæ tannplaga mi, det skurrar fremdeles i såret etter tannoprasjonen. Det gjæng fint sø længe eg ikkje he mykje ana vondt å tenke på... Kjæm nøk te å måtta fokusere på å ikkje synast synd på meg sjov (viss det bjøndar å skurre altfe fælt)..!! :-)
Trur sjavsagt allikavæl at Barcelona bli ein fin tur!

Målet dænna vænda æ å få næring te å fungere, te og mæ på løpinga bør det fungere dænna vænda! He bruka mykje tid på å finne noko som eg kan tole ivi lang tid - som æ næringsrikt nok og som ikkje gjer magen i totalt upprør..
No he eg dobbeltsjekka høtt me fær av drikke - både vatn, næring og cola. Og høssen merke det æ på maten me fær.
Fe å vera sikker he eg tekje mæ egen næringsdrikk og heimelaga gel ("supergod"..:-) ) Kjæm te ta sjansen på å drikke cola og flaskevatn som eg fær servert dænna vænda au, åssø bananbitar!
Ellers he eg mæ to-tri skivur mæ polarbrød (fint) som skø smørjas mæ smør og røkt laks... Å nytast i små posjonar på sykkelen! Det funka sø veldig fint på AXTRI og dei to fyste åri på Norseman - gjer et nytt forsøk no!
Åssø "Imodium" i lomma - viss det ligg an te ein drita kjedleg marathon... :-)
Mat vi jamt vera ei utfordring, eg håpar det nærmar seg ein "uppskrift" eg kan ta mæ meg frå konkurrnase te konkurranse og vita at funkar relativt bra!

Ekstra stas mæ Barcelona - ekstra å glede seg te æ at me æ sø MANGE norske deltakerar! Då gjæng eg utifrå at der æ ein å ana norske å treffe - særleg på løpinga, nokon som æ superrakse og nokon som ikkje æ fult sø raske.. Åssø sosialt både litt fyri og te skryting og juging etterpå! Det æ det som æ moro!! :-)
(litt spænnans å sjå kvæn som kjæm fyst te mål, av Hårek og meg.. Viss Hårek æ fyst, då he eg nok ein Dårleg dag... :-)

Detta bli spanande! Straks klar!! :-)

4 kommentarer:

En bryllupsplanleggers drømmeverden sa...

Masse masse lykke til :) gleder meg til å lese etter turen :)

Hårek sa...

jeg ser nok hva du skriver

Hårek sa...

skjønner ikke hvorfor profilen min har blitt bouvet grenland.
- hårek

Marie Veslestaul sa...

Monica: Tusen tusen takk fe lykkeønskingar!! :-) Det treng eg! :-)
Hårek: Eg he skrive det mæ vilje!!:-) Du treng litt å strekke deg ette..