mandag 13. september 2010

Bakkeintervall mæ beremeis!


Degens økt æ nøk ein av dei artigaste formene fe trening, syns eg!
Det æ nok ikkje fartsfremmans - mæn det må vera styrketrening som værkleg monar!
Sakarias æ 2,5 år, å syns tur i meis æ fint!Han syns det æ artigast når det gjæng fort - særleg uppivi!
Sakarias og meisen mæ drikke og klæi veg ca 18 kg, det tesvarar ca 33% av mi kroppsvekt.
Motbakken uten meis tek ca 24 min i full fart fe meg.
Idag blei det tri drag a 12 min mæ 2 min "pause"!
Snittpulsen på draga blei 176 - 181 og 183 mæ makspuls på 190!:-)
Me fekk kjæmpe fin tur, der me tok kån ti te rusinur og saft, fyri me "jogga" roleg heim!

2 kommentarer:

Imiike sa...

Kult!
Så fine og blide dikkøn er på bildet! (akkurat som ellers også forresten)Og Sakarias ser ut også ut til å kose seg skikkeleg.
Det er jo berre fantasien som set grensa for hot ein kan finne på av trening.
Inspirerande!

Marie Veslestaul sa...

Svetten renn, mæn eg storkosar meg! Å det ser det nesten ut som Sakarias au gjer!:-) Det va ein veldig fin økt!!