søndag 5. september 2010

AXRTI, lang dag i vakker natur!

RR om AXTRI:
Aurland tok imot Hårek, Fredrik og meg på ein litt pussig måte..
He aller blitt kjeppjaga av ein gjæng rusa slåssglade ungdommar før.
Mæn nått te laurdag i Aurlad på ei "fredleg" kai, søvande i telt, skulle altsø Hårek, Fedrik og eg bli "ivikjørd" av ein bil, fe sø å få kjeft og bli jaga av - som sagt ein slåssglad ung aurlending.. e tok ingen sjanser, sø me flykta mæ telt å triatlonuppakning i full fart slik ca hall to på nåtti.
Eg blei sø irritert på det, at det tok liksom litt piffen av det som eigentleg skulle vera ein fin tur på Vestlandet.
Søvingi blei det jau sø som sø mæ viar då, mæn me karra kån ut av søvepøsane og kom kån "litt på hall 8" te startområde.

Vatnet va meldt å vera kaldt, sø når starten gjekk fata eg fremdeles mæ å få på eg neoprensokkar. Trudde det kom te bli fryktleg, å det va det, dei 7 fyste minuttan.
Sø gjekk det uventleg bra! Det va rett og slett kosleg å svømme - ein liten gjeng i fjorden der. Åssø gjekk det upplyftans fort fe min del. Rundt 33 min.
Skiftesona va ny rekord i kos og uendeleg mæ tid. Eg ha ikkje travelt og bruka lang ti på å få på meg alt tøyet. (ca 14 min.. :-)

Åssø starta det beste mæ heile turen, bakkane uppivi. Rasande fort gjekk det ikkje, eg va nøye på at det si vera ein roleg fin lang tur. Mæn uppivi kosa eg meg glugg, hadde god rytme, heldt varmen, drakk cola og va bare glad!
Fjellpartiet ivi vidda va heilt fantastisk, strålande sol, null vind og soli tok søpass at ho smelta isen på smådammane. Eg rakk tenke at eg va gruleg glad fe at det va fint vær - sikkert ingen hyggleg plass i tåke, regn, sludd..
Sø kom det eg IKKJE likar, nevibakkar. Eg likar det bare ikkje, og kan det ikkje tekninsk. Eg æ glad vegen va tørr og asfalten rein! :-)
Iskald snudde eg i Lærdal og tok fatt på dei 17km uppivi att. Eg va sø glad det va sø lang motbakke upp, fe då fekk i det minste varme i meg te eg si nevi att te Aurland og T2. 94 km på sykkel og 2800 høgdemeter æ fint og hardt! Løypa va lagt te naturskjønne omgjevelsar. (savna kanskje ein røde-kors bil i enden av bakkane.. bare slik for sikkerheten si skull) åssø æ eg superglad fe at været va fantastisk bra..Mæ regn sø ha nøkk eg gjænge og bare trilla sykkeln nevi dei bakkan..!:-)

T2 dukka upp, rundt ein sving og ned på ei strånd. Kanskje litt lettar å finne fram viss ein kjænner plassen. Der bruka eg nok 25 min, fe å vente på Hårek.
Snilt, mæn ikkje sø veldig nødvendig. Mæn som sagt, tii stressa meg ikkje.Drakk god kopp varm nykoka kaffe, kald cola og åt banan og power shots.. Bare kos!
Fe å ikkje bli kald sø tusla eg av garde i tru på at Hårek sikkert kom te ta meg att. Tusla roleg i 3 km fyri han kom springans samen mæ Arild (triathlonpresident)
Arild og eg hadde ganske likt tempo på sti uppivi og nevi. Hårek hadde eit ana tempo, sø eg tenkte fælt på om han ville kåma te finne fram når me "sprang" ifrå han når bakkane starta..
Stien uppivi va smal, bratt uppivi og litt nevi, steinut, spektakulær mæ djupe djuv, fossefall, kulturlandskap og idylliske små innsjøar. Eg ha ikkje lyst te vrikke beina inni dalen, sø tempoet va trygt og "energisparande". Tusen takk Arild, fe ein fin tur uppivi Aurlandsdalen - lettar å glede seg ivi flott og storslått natur og "korte ned turen noko" når me va to!
Syns nok at dessa 21,2 halvmaraton kilometerane va litt lange, å håpa at maten i sekken ville halde heile turen..
Gps klokkur viste i ettertid at løpeløypa va ca25 km lang (d æ fint mæ tanke på løpetida som te slutt blei ca 3 timar og 20min).

Mæ ca4200 høgdemeter, fordelt på sykkel (ca 2800 høgdemeter) og løping (ca 1400 høgdemeter), lange skiftesonur, venting og SVÆRT VARSAM nevi sykling, sø æ eg glad at eg kom lett og fin i kroppenn te mål på 10 (ti!!) timar! Målet mitt va ikkje å ta meg ut, bare få ein lang dags økt! Å det fekk eg!!
Det vi vera løgn og sei at løypa ikkje æ hard. Ho æ hard! Åssø æ eg ikkje heilt sikker på om ho æ for alleogeinkvør. Det vi vera ein fordel om du likar bakkar, både uppivi og nevi!
Dagen etter, sundag va det "barnas kom deg ut dag", då gjekk eg mæ Sakarias i bæremeis på "topptur" fe å grille pylse - altsø ikkje tekje skrekken av motbakkar i Aurland!

(Fe dei som lura, Hårek fann vegen te mål, han rota seg ikkje burt og kom fram medan soli ændå skein!! Sjekk ut filmen!!!)

http://www.youtube.com/user/paalhaarekstranheim#p/u/2/R2XUDUczDPM

6 kommentarer:

Torodd sa...

Artig å lese! Siden jeg bodde 3 år i Notodden for 35 år siden, klang dialekta di som søt musikk mens jeg leste fra Axtri. Du husker sikkert ikke meg, men vi snakka sammen på ferga til Norseman-starten i 2005. Jeg ble ca. nr. 75 den gangen, men har ikke prøvd meg siden, slik du har (til de grader!). I år var jeg likevel tilbake på et vis, siden jeg kjørte følgebil for kollega og treningsvenn Annie Ristebråten. Du kan lese om hennes spennende kamp mot Gaustatoppen på bloggen min. www.lybeckmedia.no (må skrolle litt nedover for å finne den).
Annie og jeg har varma opp med Trollveggen Tri to ganger, og er i tenkeboksen for Aurland neste år. Men vi likar heller ikkje nevibakkar!
Nå har du vist at det likevel går an å gjennomføre det. Men kan vi som nærmer oss 60 greie det, uten å pådra oss hekseskudd og nakkekink og det som verre er i de bratte utforbakkene?
hilsen TL, Fagernes

Marie Veslestaul sa...

Hei Torodd!!
Eg blei sø glad når eg fekk melding frå deg!! BRA du æ "tebake"! Min draum æ næmmleg å bli ivi 60 år å ændå syns at triathlon (å ana form fe idrett) æ gøy!! Du æ eit forbilde!
Du/dikkøn æ nokon ordentlege råskinn, klart dikkøn kan stille te start på Aurland!
Eg he vurdert å gjera det ein gong te - eit hell ana år - på terrengsykkel! :-)
Eg æ trygg på MTB i nevibakkar, åssø æ motbakkan sø bratte at det kan vera fordel mæ fleire gir og velge mellom ippivi!(det kan jau vera ein ide å tenke på!)
Tren motbakkar påde på sykkelsete og på beina, (løpinga då særleg i terreng). Eg heiar på deg!!

Torodd sa...

MTB var kanskje ein idé, ja. Men god nok utveksling i oppoverbakkane har eg lell, for racersykkelen min er spesialutrusta for eit etapperitt eg har vore med på eit par gonger i Dolomittene. Kjem ein opp Stelvio-passet, kan ein sykle kvar som helst på norske asfaltvegar òg! Men MTB'en vil nok gje ei betre sittestilling i dei bratte utforbakkane i Aurland, ja.
No får eg berre vente og sjå kva dato det blir. Viss det kolliderer med Birkeb.rittet (27/8), er det uaktuelt, for der har eg vore med og teke merke alle 18 gongene.

Marie Veslestaul sa...

hahaha Torodd..Du æ eit råskinn! Eg æ bare ei liti småjænte i førhøll te deg! Du he nøk langt meir greie på sykling og bakkar enn meg!! :-)
(Mæn MTB æ faktisk ein ide, nettupp, som du seie, pga sittestilling nevi!)
He du eit sykkelritt mæ lange og bratte bakkar og anbefale? (Der nevibakkan ikkje æ fult sø lange og bratte.. ;-)

Torodd sa...

Småjente og småjente; det er iallfall ikkje mange som har 10 iromen å slå i bordet med (derav 5 Norseman)! Ikkje går det så sakte at det gjer noko med deg hell...
Eg er nok ikkje rette mann til å svara på spørsmålet ditt. Med mine 58 år har eg trappa ein del ned på syklinga og satsa meir på motbakkeløp. Der kan kjeringa vera med òg. Men eg har kosa meg fælt dei tre gongene eg har vore med i Giro delle Dolomiti (Domomiten Radrundfahrt), i 1991, 2003 og 2006. Det fine med det rittet, er at all tidtaking skjer i motbakkar, dvs. på berre ein utvald del av dagens etappe (som ofte er på 6-12 mil). Nedover brukar vi den farten vi treng.
Her i Norge er det vel ikkje mange ritt som har fleire bakkar enn Jotunheimen Rundt, vil eg tru. Det måtte vera Viking Tour, då, eit etapperitt etter mønster frå Giro Dolomiti. Ho Norseman x3-Ingvild som gjorde det så bra i år (også kjent frå ein TV-serie om skule), var med i Viking-T i sommar. Meir info om henne her: http://www.nxtri.com/news/meet_the_athletes_ingvill_merete_stedoey_johansen

Marie Veslestaul sa...

Viking tour stænd på lista ivi "må" konkurranse.. Sø det må halde stand to-tri år te, då æ eg mæ! Ingvild som du nevner æ rå!! Ho va mæ fyste gong i 2007 - æ på Norseman videoen å va litt frysen ette svømminga. Mæn makan te ståpå humør - veldig inspirerande!!
Åssø du då, mæ 100 maraton-konkurransar i beina! Det må jau bli nokon timar mæ trening? Torodd - AXTRI ventar bare på deg!! Naturmessig - æ det noko av det flottaste eg he vøre mæ på!