fredag 24. september 2010

To tenner te trøbbel

Treningsplanen dei to sænste vikune fyri Barcelona Challenge va klar:
Korte "harde" intervallar måndag 20. sept + onsdag 22. sept + fredag 24.sept + måndag 27. sept. Fartsleik, mæ 3-4 minutts drag både på sykkel og på beina.
Sykkelturane bli fort ivi timen - bare fordi pulsen og belastninga ikkje bli sø høg som når eg spring. Løpeøktene æ nok rett under timen.
Mæ litt svøming og halvlange rolege sykkelturar/fjøllturar på fridagar.

Vanlegvis æ eg ikkje sø god på treningsplanlegging, det bli litt ette innfallsmetoden. Mæn eg æ innom alle hovedpunktene eg he sett upp fe vika slik i det vanlege. (Harde økter æ HARDE, åssø juksar eg litt mæ længden på dei rolege øktene - åssø slurvar eg veldig mæ svømmeøktene - som eg prøvar å erstatte mæ styrketrening (utenom - utendørs - svømme - sessongen).. :-)

(Frå roleg treningstur)




Mæn fyre litt "større" konkurrnasar he eg ein "vanleg" plan som he funka bra fe meg.
Problemet dænna vænda æ at eg æ heilt sett ut av TO TENNAR...
Tysdag 21. sept opererte eg ut to visdommstennar - å eg æ sett heilt ut!
Eg fær ikkje i meg mat på viskleg vis - det gjæng i suppe, youghurt og mosa frukt + litt proteindrikk.. Eg som æ heilt nødt te eta meg upp, he på fire dagar gått ned nesten 3 kg...
Når eg ikkje fær i meg mat - orkar eg hell ikkje trene...
Noko intervall æ det ikkje snakk om i det heile - eg gjæng litt tur mæ bikkja og smugtrener litt styrketrening på armane når IBUX`en funkar på sitt beste!
Det æ fort gjort å bli litt stressa, når dæn vanlege planen ikkje passar inn!
Sjav om eg æ roleg som bare rakkar`n - eg kjæm meg då igjænom - det bekymarar meg ikkje...

Å gjera seg svært mykje betre dei siste 14 dagane æ uansett umaugleg. Mæn uten litt fart dei sænste 14 dagane bli eg litt "dau" i kroppen
Mæn viss nokon he gode råd, om høssen treningi fremdeles kan "reddast" dæn siste vika, slik at eg ikkje mistar all "spissing" - tas dei imot mæ stor takk! :-)

5 kommentarer:

Alfred Johnsen sa...

Alltid dumt med slike ting tett før. Min tanke er at når kroppen ikke orker trening, får den nok totalbelastning. Og flere års trening blir ikke visket bort på 1-2 uker. Kjør et par korte og intensive økter når du er klar til det, så blir det et bra løp. Lykke til.

Marie Veslestaul sa...

Hei Alfred!
Tusen takk! Kjenner at det bedrar seg, slik at idag va det rom for ein times "lett" løpetur..
Det bli heilt bra inna neste sundag!
Høss nære innte konkurranse dagen kjører du intensiv økt?

Alfred Johnsen sa...

Fint å lese at det går framover. Mitt opplegg de siste dagene er:
- Rolig dag.
- Intervall/intens dag (men ikke for lang, gjerne 3/4 av "normal" intervall.
- 2 rolige dager
- Dagen før kjører jeg 1/2 intervall-økt; (full intensitet, halv lengde) for ex oppvarming, 3*3min i nesten max tempo m/2min pause mellom, nedkjøring.
- Da er jeg 100% klar for løpet.

På de rolige dagene legger jeg inn litt sykling og svømming i løypa.

Marie Veslestaul sa...

Planen din skil seg ikkje sø velidg frå min "plan". Eg æ ikkje redd for litt fartstrening, å prøvar å ha litt intensitet. Begrenser tida på øktene slik at der æ rom te å vera veldig nøye mæ søvn og kvile (sø langt det let seg gjænomføre dæn siste vika! :-)

Alfred Johnsen sa...

God tur - og lykke til i løpet!