onsdag 22. juni 2011

DNS - Bergen triathlon...

Møsvatn - finværet som va "løva", lot vente på seg! Det va regn og regn og regn!
Ein ting æ sikkert - det va gruleg lurt å ikkje køyre te Bergen fe å konstatere at formen ikkje  i boks... Null krutt og kraft!! Eg hadde nok blitt nitrist om eg ha kjørd sø langt - å sø kjænt følelsen eg hadde når eg va ute å sykla fredagen!
Hægi blei fantstisk - "treningsmessig"! Å kjænne at kroppen syns det æ ok å ver i bevegelse att (roleg bevegelse!!) nokon dagar på rappen - det æ ømla gøtt!! Lang roleg (VELDIG roleg) sykkeltur på fredag. Fjølltur på laurdag og liten og gruleg roleg tøpptur på sundag! Mæn det blei ein plan C! :-)
Vidda, slik i farta - orka ikkje stoppe å ta av vøttar fe å ta bilde! :-)
Tru nok ikkje det va meiningi at eg si på noko lang sykkeltur på frædagen - slik eigentleg. Det va regnvær og slik ca 7-9grader på ettermiddagen. Mæn i følge yr si det bare bli bære og bære - sø eg pakka sekken og la i veg. Sia eg si sykle ein del grus - måtte det bli terrengsykkeln. (Ette å ha sykla triathlon-racer sykkel = Porsche 911 , æ terrengsykkeln som å køyre gamal massey ferguson - åssø vett du aller når dæn havarerar...) Måtte snu ette 7km - fordi eg hadde glømt lommebok. Kom meg nok av garde frå heimen att i hall fæm tii. Makan te elændig sykkel... Fyst hekk bakbremsa seg upp - eg skruva og dildra det på plass att. Ett hell ana  stemte ikkje mæ sete og skruven der - stoppa nok ca på kvar 10.km fe å skru - slik at eg sat sø toleg normalt. Frambremsa og vaieren lika nok ikkje alt regnet og søyla - fe eit hell ana knaka te og sø hekk jammen dæn bremsen seg upp au...(No kan det virke som eg ikkje æ sø veldig glad i terrengsykkelen min - og let dæn liva sitt eige liv. Mæn eg he faktisk dæn au inn te årleg helsesjekk. Sø høffe dæn ikkje ville på tur no veit eg ikkje heilt.)  Været blei IKKJE bære, det va regn og regn, litt meir regn og sø litt mindre regn! Te slutt - ette 8 mil på ca 4 timar - då gjekk gjenge te seteskruven! Eg innsåg at ca 5 mil att te Kalhovd - hall ni på kvelln i regn og 5 grader, va ikkje eit alternativ! Eg ringte papa! :-) Makan te snill - stiller upp, på pletten!! Eg rakk sykle to mil i rett retning - rakk altsø 10mil på 5timar! (Snittpuls på 132 - makspuls 152, her æ det snakk om å trø seint uppivi og trø nevi fe å få fart - samtidig som ein faktisk må ha litt puls fe å halde varmen!!) I regn og "kalde grader" på ein håplaus sykkel! Va frysen på føtan, mæn eg ha klædd meg, som om eg si på skitur i mangføldige minus - det va snakk om ull på ull og vind og vasstett jakke og buske! Regn i 5 timar på sykkel gjer uansett at du bli våt og føtan visnar litt burt!
Mykje vær på ein dag. Lokale regnbygur og lokalt mæ sol! :-)
Mæn eg va gruleg glad - tænk å få ein slik tur - som trening - gjer meg ingenting! Dusjen når eg kom heim va FANTASTISK og eg søv som eit lite barn! :-)




På planen stod det fjølltur laurdag - sø fjølltur blei det! Va litt spent på høss krøppen va ette lang dag ute i været dagen fyri - det va ei beite sia sænst økt på 6 timar. Mæn eg vakna pigg og glad!
Kira syns tur i behagleg tempo va fint! Litt læng hell ho æ vane mæ...
Supert selskap fe meg, her på Vidhuskjeringi! 

Eg ha sett fram te nystekte vaflar på Kalhovd ette lang dag ute i vær og vind... Laga te vaffelrøre fyri eg la i veg, slik at eg kunne stelle meg nystekte vaflar mæ rjome og syltetøy når eg kom heim! :-)  Tok på fjøllsko - slik at det skulle bli "håplaust" å springe. Rakk Vidhuskjeringi og Stavsvatn på ca 5 timar! Veit ikkje længde, mæn kom heim att mæ 131 i snittpuls! (det blei nokon høgdemeter...)
Det æ fint å bare traske rundt på sauevegar i fjøllet! Sjå på utsikten og bli facinert ivi været! Det va utruleg mykje vær på ein slik tur!

Sundagen va det fremdeles energi i kroppen. Då blei det "bare" ein liten tøpptur, "Geitebuvarden" - 12km på 2 timar og 30minutt! Rein kos - og snittpuls på 110! :-)

Farten og futten som eg følte eg hadde fe snart 3 vikur sia æ litt burte. Mæn følelsen av å ver på bedring æ sø absolutt testades! :-) No vaknar eg energisk og he LYST te ut å trene. Planen framivi æ å halde på rolege øktir - forhåpentlegvis få litt lengde på dei au. Planlagt to treningsfrie dagar i vika - ændå dei neste to vikun og rolege turar + litt styrke! Spare (harde) intervallan/terskeløktir ei beite.
Bjøndar å få tru på at IM Regensburg æ innafe rekkevidde... :-)
Når eg kom te topps va det lett å sjå hør det rengde og hør soli skein!

2 kommentarer:

Silja sa...

Godt du har en snill pappa ;-) Bra valg du gjorde! Fortsett å spille på lag med kroppen og du skal se at resultatene kommer :-) Flotte bilder og nydelig natur..... jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig for oss å overleve med kun nordmarka ;-)

Marie Veslestaul sa...

Papa æ SNILL! :-) Beste sponsor og support!!
Me he fantastisk natur rett uttafe dynni - vidda innafe sykkelavstand! snaufjøllet ein halvtimes gangavstand frå dynni!! Mæn Nordmarka æ flott og ligg svært lagleg te - i forhold te "by`n"!!:-)