lørdag 25. juni 2011

Virusbekjempelse! :-)

Detta kan ikkje eg noko om, mæn
nålir på rette punkti - av nokon som kan det, he vøre
te hjelp fe meg! 
Eg æ sø glad der finnes nokon som he sett på alternativer te behandling - der legane ikkje kan hjelpe meg læng!
At eg slit mæ virus - det æ brei einighet om (legar, akupunktør, soneterapaut og meg). Behandling som hjelper - æ ikkje sjavsagt - ofte må ein bare ta tii te hjelp! Mæn eg he prøva både akupunktur i øyra og soneterapi mæ god virkning tilegar - sø eg tok fatt på ny omgang mæ både nålir og fotsoneterapi! Eg æ sø fenøgd. Kroppen min responderar nøkk gøtt på slike ting. Ragnar Refsdal i Larvik æ ikkje heilt ukjent, og he nok ein lang pasientliste. Det som æ sø fint - æ at han, ved hjelp av nokon punktir i øyra - kan fortelje MEG høss eg syns sjov at helsa mi æ. Uten at eg he sagt eit ord (- ana enn "god dag og fint vær") - sø kan han fortelje meg at eg nok slit mæ pusten, at eg he eit utruleg søvnbehov - æ trøtt heile tii og he trøbbel mæ magen. (+ nokon andre småting...)
Nokon nålir bli putta på sine plassar i øyraet. Sit slik ein time og bli sø glad - fe plutsleg fær eg ein følese av å ha tekje astma medisin. Eg fær PUSTE! Det æ gruleg snedig - eg ha sama følelsen sænst gong eg va der.
Eg va der på måndagen i dænna vika - reiste derifrå og fekk PUSTE. Magen æ i balanse att og eg he ikkje tronge søve lur på ettermiddagen - ændå eg he PRØVA!
Folk æ ulike - eg he jau tru på at detta kan hjelpe - større tru på detta enn antibiotika! (Antibiotika te bakterieinfeksjonar - ja sjavsagt - mæn neppe mot virus...Mæn eg æ ikkje utdanna og he ikkje greie på det i det heile!!) Kroppen æ energisk att - eg he behov fe å gjera ting - ikkje bare fe at eg he lyst - mæn eg fær ikkje søva viss eg ikkje fær ut litt energi, då ligg eg vaken å sprellar! :-)
Skø tebake te Refsdal om ei god vike - fe sjå om viruset æ ordentleg på veg ut av kroppen Mæn sø langt æ eg i alle fall gruleg gøtt fenøgd.
Sjav om der føles som formframgang og følelse av frisk - he eg fremdeles planer om å halde att og ta det gradevis framivi! :-)

Ingen kommentarer: