mandag 13. juni 2011

Treningsfri vike! :-)

Ahh... sø va dæn treningsfrie vika mi i boks. He nok vøre ganske flink! :-) Ei vike i sængi - det æ sjavsagt å ta det litt langt! Mæn sænst eg ha ei HEIL treningsfri vike - va vika ette "24timars" løpet på Bislett i noveber/desember! (Å dæn vika va planlagt i lang tid! :-)


Grått og vått vær - he gjort det ganske greit å pusla på inne! Eg såg min fyste film - heilt i horisontal, i sofaen - heilt uten balansebrett og høppetaug, trimsykkel og treningsmanualar onsdag kvell - noko eg ikkje he gjort på nesen eit halvt år!!:-) Alle filmar eg he gleda meg te sett - he eg sett på trimsykkelen, løpemølle hell på balansebrett!:-) Eg syns eigentelg det æ ein super måte å få trent på - mæn sofa, pøppkønn og ei liti flaske cola - va iviraskande komfortabelt!
Frå måndag og heilt fram te torsdag ettermiddag va det greit å søva og slappe av - mæn seinar blei det værre å værre...


Eg kunne absolutt ikkje sita inne å lesa bloggar om trening læng. Hugen te ut og springe og sykle bli kjedleg slitsam, når eg las om andre som trenar og skildara det heile mæ fryd, glede, svette og tårer! Eg he måtta ut å gjera bare litt... (mæn eg he IKKJE trent!!)



(Vurderar å lage tarzan-løype i hagen - det æ artig å gjera "heilt andre ting" innimellom!)

Hagen he blitt ændevendt mæ grasklyppar (ein slik uten motor - kaupt på europris...) Alle hekkan og trei he blitt tynna eller sagd vekk! Sø no æ det nok lurt om eg finn på noko ana - fyri eg gjæng laus på naboen sine tre og buskevekstar...:-)
Hell, mæ andre ord - energien æ tebakars - å noko MÅ ut, fe eg æ eigentleg ikkje sø begeistra fe hagearbeid...
Sø når energien æ tebakars og lysten te hive seg ut på neste økt bli sø stor som no - må eg planlegge! Eg he skrive upp i vikeplanen min høss vika skø sjå ut (te og mæ, mæ ein reserveplan...) - Imorgo bli det litt kanopadling, onsdagen treningsfri, torsdagen skø eg sykle 10km på dæn nypussa TREK`en min - fe å sjekke alle innstillingar, gir og "lyd"! Åssø he eg notert at hægi må evaluerast mæ nokon som kan meir enn meg om trening, konkurranse, helse og hør grænsa gjæng på fornuft og idioti/galskap! Fe eg he sjavsagt ømla lyst te ver mæ på Bergen Triathlon (om ikkje noko ana enn dæn 1/2distansen...).

4 kommentarer:

Silja sa...

I dag bøyer vi ordet FLINK, og det bøye slik: flink, flinkere, MARIE! :-) Synes du har klart deg veldig bra og over all forventning! Du fortjener mer enn ett klapp på skuldra: klapp, klapp, klapp!!! Knallbra! Det handler om å gi å ta vet du: nå har du gitt kroppen litt så nå kan du nesten forvente (forlange?) at den gir litt mer positivt tilbake enn den har gjort siste tiden; stå på!! :-)

Marie Veslestaul sa...

TUSEN TAKK Silja!! :-)

Eg he værkleg gjænge INN fe å lære av feil - samtidig som eg håpar at ikkje HEILE sommaren ryk på dårleg fornuft og planlegging!
Ette ein sø god trænings-vet, sø hadde eg "fortjent" (hadde i alle fall vøre veldig moro mæ) ein frisk og energisk konkurranse - ILØPET av sesongen...:-)

Alfred Johnsen sa...

Flott å lese at energien begynner å komme tilbake.
- Så gjelder det å ha nok tålmodighet....

Marie Veslestaul sa...

Alfred, syns du eg burde pakke sekken å ta eit par dagar på vidda - i staden fe Bergen triathlon 1/2IM? Eg treng råd frå nokon som kan meir enn meg!