fredag 17. juni 2011

Litt i tvil...

Plan B, sykle te Kalhovd, gange te Mogen (hell Mårbu) å eta middag,  sykle tebake att sundag!

Energien æ tebake... Mæn æ det lurt å gange direkte frå 14 dagar treningsfri (inkl. 10 dagar antibiotika-kur pga lungebetennelse) og rett på 1/2IM distanse? Eg kan forsvare det, mæ at eg he gjort noko liknande før - mæ vællukka resultat... Hell, då va det væl ikkje snakk om antibiotika og lungebetennelse - mæn 14 dagar treningsfri (i 2006 - og treningsfri fordi eg ha fullført IM på Lanzarote) og rett på 100km terengritt - som gjekk fantastisk bra! :-) Kanskje litt teit samanlikning - ;-) (mæn når ein leitar ette "smutthøl" - sø finnes dei!) Åssø gjor eg noko liknande i fjor, i forbindelse mæ Challenge Barchelona. Eg trakk tånn og gjekk på antibiotika - va ikkje treningsbar i ei vike fyri konkurransen... Konkurransen gjekk væl ikkje heilt ette planen - mæn der trur eg det æ mange moment på at ting gjekk skeis... Eg starta på Bislett 24 au, ette litt kronglute uppladning, eg hugsar ikkje høtt eg løva meg sjov i etterkant då... Mæn eg trur ikkje eg syns det va heilt lurt, viss eg si vera ærleg! :-)
Det æ fantastisk å sykle frå Gvepseborg te Kalhovd! Her i fint vær! :-)

Mæn, sø va det i år då - ha eg eit mål om å lære av ting - som eg gjor feil i fjor. Eg æ ute ette å få færrast maugleg treningsfri dagar pga sjukdom. Sø derfe æ eg sjavsagt litt i tvil - om Bergen triathlon!
Plan B, æ å pakke sekken - sykle te Kalhovd idag fredag. Gange te Mogen (hell Mårbu), laurdagen å eta middag - sjå an formen, anten ivinåtte hell sjå om eg rekk te Stordalsbu fyri det bli altfe mørkt på kvelln! Sundag - bli både litt ganging og sykle tebake te Øyfjell! Plan B kan jau heile tii justerast ette form og energi! Eg treng ikkje tenke på bilhavari, ferje og kø i Bergen ein fredag ettermiddag! Ingen stress mæ å skulla vera nokon plass te bestemt tid - eg slepp tenke på svømming i kaldt vatn, og høg puls (som eg nødvendigvis fær - når eg puttar på meg eit startnr...)
Eg æ nok litt i tvil, mæn tænker det bli plan B, stikk fort te fjells og gløymer/gøymer meg frå både startliste, undervegsrapportar og resultatliste frå Bergen Triathlon!
Åssø håpar eg helsa på sikt syns at detta va lurt å spilar på lag mæ meg i august!!!

3 kommentarer:

Silja sa...

Plan B høres mer fornuftig ut..... men da må du også sørge for å ta det litt pent underveis også ;-) Ikke foretå noen hasardiøse rykk hehehe ;-) Ha en flott helg sier jeg bare; kos deg og nyt!

Marie Veslestaul sa...

Her skø alt foregå i sone ein!!Eg LØVAR!! :-) Innlagte kaffi og -ispausur! Kløkka kjæm te pipe som besatt kvør gong pulsen æ ivi 135!! Sø dænna hægi bli det ingen hasardiøse rykk! Kun kos og nyt! :-)

Imiike sa...

Plan B høyres så utruleg bra ut. Meir fornuftig er det vel også. Eg blei nå skikkeleg inspirert av denne planen, og lengter nå sjølv etter vidda :)
Håpar du hugsar å ta litt bilder. Det er deileg på fjellet, og du får lade batteriene skikkeleg!
God tur!