fredag 10. juni 2011

Kveldskos :-)



Eg æ inne i ein kvileperiode og trening æ heilt ut... Mæn det må gå an å kose seg litt...:-) Fyst må pjokken få sin dose kos og få dekt dagsbehovet fe sin lidenskap - næmmleg kjøretøy og dens merker og typer. Der kan han meir enn meg... :-)







Mæn sø æ det tid fe å pusle og stelle litt mæ min favoritt... Dæn blei sø FIN, mæ nytt hjulsett! "Bontrager Aeolus 5.0". Dæn blei faktisk sø fin, at dæn fær løv te stande i støga te pynt! :-)



Eg he ikkje tid te stelle sykkeln sø gruleg mykje sjov. Dæn "dagleg" biten tek eg sjavsagt sjov. Han bli vaska, pussa og smurt. Mæn ordentleg "behandling"gjev eg han ein gong i året, hjå folk som kan meir enn meg. Slik at han forhåpentlegvis fær eit langt og gøtt liv! Å dænna vænda hadde eg Trek`en min i Seljor - på InterSport (på Telesenteret). Å eg æ sø FENØGD! Makan te sørvis he eg aller fænje før! Arne, sykkelrepratør Arne, kunne fikse sykkel!! Det æ artig å få ting i orden, hos nokon som VÆRKLEG kan det dei skø! (Ikkje sø sjavsagt - he eg erfart!) Sykkeln æ smurt og pussa i alle krikar og krøar, justert og tepassa. Samt sett på plass det nye hjulsettet mitt! Fantastisk! Eg GLEDAR MEG VELDIG TE TA HAN MÆ UT PÅ TUR! :-)

4 kommentarer:

Silja sa...

jeg ler: den boka er kjent ja :-) og min gutt er helt klart GUTT med STOR G!! Brom brom, lite interesse for andre leker gitt :-) Og det så veldig koselig ut for en liten kar oppi senga med bok om kjøretøy ;-)

Marie Veslestaul sa...

;-) GUT mæ store bokstavar... Kun ting som durar! :-) Det æ ganske fint syns eg! Traktor-lego, tog, spræke bilar... Bare kos! :-) Når han søvnar, sloknar han som regel durande mæ bilbok og bil i senga! :-)

Imiike sa...

Å så koseleg bilde av godgutten min :)
Og Arne er jo også ein godgutt eigentleg, han er i alle fall veldig flink med sykkel, så det overraskar meg ikkje at du er fornøydd. Me er heldige som hev han her i Seljord. Og så kul sykkelen di blei med nye hjul!
Klart den må få i stoga litt nå. Mykje finare enn all verdens pyntegjenstandar ;)

Marie Veslestaul sa...

Fantastisk at Arne finnes i øvre Telemark!! Ein som faktisk kan sykkel! Skjønnar GØTT at du brukar han te fiksing av sykkel når det trengst!!
Åssø blei sykkeln min veldig fin!! Sakarias og dei andre guttane beundrar han stdig - sø blank og fin sykkel, burde nesten gå av seg sjav... :-D